LG teise kvartali müügitulu suurenes 13,8%

LG Electronicsi teise kvartali
auditeerimata konsolideeritud tulemuste kohaselt kasvasid ettevõte
müüginumbrid eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 13,8%, ulatudes 11,229
miljardi dollarini (ca 127 miljardit krooni).

LG tegevuskasum tõusis 878 miljonile dollarile (ca 9,9 miljardit krooni), suurendades kasumimarginaali 1,1% võrra, 7,8 protsendini.

LG koduelektroonika sektori müügitulemused tõusid 19,3%, tootes kasumit 174 miljonit dollarit ja kasvatades kasumimarginaali 4,7%. Ettevõtte teatel on head majandustulemused tingitud eelkõige lameekraaniga LCD-telerite tugevatest müüginumbritest ka madalhooajal. Müüdud toodete arv tõusis eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 45%, ulatudes 4,28 miljonini. Firma prognoosib lameekraantelerite müügi jätkuvat kasvu ka kolmandas kvartalis.

Käive kasvas ühtlasi mobiilsidevahendite valdkonnas, suurenedes 25,8% võrreldes möödunud aasta tulemustega. Müüdi 29,82 miljonit mobiiltelefoni, mis on 7,8% rohkem kui mullu samal perioodil ja 32% rohkem kui tänavu esimeses kvartalis. Kasvu põhjuseks peab ettevõte suurt nõudlust keskklassi mudelite järele. Kolmandaks kvartaliks ennustab ettevõtte jätkuva üleilmse majandussurutise tingimustes globaalse mobiilsidevahendite turu kahanemist enam kui 6%. Seevastu müüginumbrites loodetakse kasvu seoses uute toodete turule tulekuga.

Kodumasinate segmendis kasvas käive 9,8% võrreldes mullusega. Kuigi jätkuv kinnisvaraturu passiivsus on kaasa toonud ka kodumasinate turu oodatust aeglasema taastumise, saavutas LG 7,7%-lise kasumimarginaali, mis on 2,9% suurem kui möödunud aastal ja andis tulemuseks 140 miljonit dollarit kasumit. Kolmandas kvartalis ennustab ettevõte majandussurutise tingimustes nõudluse kahanemist võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, ent prognoosib turu kahanemise tempo aeglustumist.

Kliimaseadmete valdkonna käive tõusis 1,332 miljardi dollarini, mis on 1,8% rohkem kui eelmisel aastal. Peamiselt tänu nõudluse kasvule tippklassi toodete vastu teeniti kasumit 136 miljonit dollarit. Antud segmendi toodete osas ennustab firma kolmandas kvartalis turuosa suurenemist nii Koreas, Euroopas kui ka Austraalias ja muudel lõunapoolkera turgudel.

Ärilahenduste sektoris langes käive 8,7%, mille tingis majandussurutisest tulenevalt vähenenud nõudlus monitoride, autotööstuse toodete ja turvaseadmete osas. Firma kavatseb tulemuste parandamiseks keskenduda algaval IT-toodete kõrghooajal monitoride müügile ning autotööstuse elavnedes oodatakse ka selle valdkonna toodete müügi kasvu.

LG Electronicsi enam kui 115 tegevusüksuses töötab üle maailma rohkem kui 84 000 inimest. LG eelmise aasta müügikäive oli 44,7 miljardit dollarit.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Blogid

Statistika

Teabevara