Hindud sundisid hamburgerihiiu vabandust paluma

Hamburgerikett Burger King vabandas hindude
ees ja katkestas reklaamikampaania, kus rämpstoidu propageerimiseks kasutati
religioosseid motiive, vahendas Lenta uudisteportaali Ethiopian Review.

Usklikke solvanud reklaamikampaania toimus Hispaanias. Suurtel plakatitel oli kujutatud roosade lootosõitega jumalannat Lakðmi, istumas suurel lootosõiel, seljas sama värvi sari. Jumalanna ees ilutses otsekui altaril suur juustuburger Texican whopper.

Lakðmi on tervise, valguse ja lootuse jumalanna. Hindud usuvad, et Lakðmi hoiab neid eemal muredest ja rahaprobleemidest. Lakðmi reklaami vastu protesteerisid mitte üksnes Hispaanias elavad hindud, vaid ka sama usu esindajad mujalt maailmast.

Hindud olid nördinud mitte üksnes sellepärast, et Lakðmi reklaami teenistusse oli pandud, vaid ka seetõttu, et ta reklaamis hinduismis keelatud juustuburgerit. Nimelt sisaldab Texican whopper sealihakotletti ja teravat majoneesi, mille koostissesse käivad munad. Sealiha ja munade söömine on hindudele keelatud, kuna usutakse, et see võib põhjustada kannatusi.

Plakatile oli lisatud hispaaniakeelne kiri: "Snäkk on pühitsetud," ja juustuburgeri hind, 1,75 eurot.

Burger Kingile on see juba teine altminek sel aastal. Aprillis oli Texican whopperi reklaami kohta ütlemist Mehhiko saadikul Hispaanias Jorge Zermenol. Saadikule ei meeldinud, et reklaamil kujutatud tüüakas mehhiklane oli pealaest jalatallani riietatud lipuvärvidesse. Tema kõrval seisis pikk Ameerika cowboy, mis pidi väljendama maitsete erinevust. Ka see reklaamikampaania katkestati.

Burger King on McDonald'si järel suuruselt teine ülemaailmne kiirtoitlustuskett, kuhu kuulub 11 000 USA kiirtoidukohta ja 75 söögikohta mujal maailmas. Üle 90% Burger Kingi toitlustuskohti töötab frantsiisi alusel.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara