Tallegg kasvatas kanalihatoodete müüki ligi 30%

Tallegg lõi juulis broileriliha
müügirekordi – kokku müüdi Eesti turul broileriliha tooteid 1281 tonni, mis on
28% rohkem kui möödunud aastal samal ajal.

Kodumaise linnuliha tarbimine eestimaalaste seas on möödunud aastaga võrreldes kasvanud 10% ületades möödunud aastal 13 tuhande tonni piiri.

„Talleggi müügiedu ja selle järjepideva kasvu taga on kanaliha soodne hind ning liha ja lihatoodete kõrge kvaliteet. Olulist rolli mängib ka eestimaalaste järjest kasvav terviseteadlikkus,“ rääkis pressiteates ASi Tallegg juhatuse esimees Teet Soorm.

"Talleggi turuosa värske broileriliha segmendis on ligikaudu 75%,“ sõnas ASi Tallegg äridirektor Margus Venelaine.

Tema sõnul on suvine müügiperiood alati väga aktiivne olnud. „Talleggi uudistooted võetakse alati hästi vastu – kolmandat aastat järjest võitis Tallegg Eesti Toiduliidu konkursil Parima Lihatoote tiitli,“ rääkis Margus Venelaine.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara