Orava sõnul on inimesed teinud oma tarbimisharjumistes olulisi korrektuure vastavalt oma võimalustele ja vajadustele. „Me näeme seda oma toodete pealt: meil on tootekategooriaid, mille müüginumbrid on paremad kui eelmisel aastal, ja on tooteid, kus on mõnekümne protsendi suurune langus,“ rääkis Orav.
Näiteks on langenud nõudlus valmistoitude järele ja samas on tõusnud kastmete osakaal. „Valmistoite ostetakse praegu vähem – seda ei luba kas inimeste sissetulekud või on inimestel rohkem aega ise toitu valmistada. Pealegi võimaldab suveaeg hankida palju värsket,“ põhjendas Orav. „Erinevate kastmete läbimüügi tõusu taga on samuti see, et inimesed teevad kodus ise rohkem süüa. Näiteks makaronidest, mille müük on kuuldavasti poodides liikunud jõudsalt ülespoole.“