Baltika likvideerib Tšehhi tütarettevõtte

Baltika alustas eile tütarettevõtte Baltika
Retail Czech Republic s.r.o. likvideerimist, mis kestab hinnanguliselt kuus
kuud, teatas ettevõte Tallinna börsile.

Likvideerimisprotsessiga seotud ühekordsed kulud võivad juhtkonna hinnangul ulatuda kuni 10 miljoni kroonini (0,6 miljoni euroni). Samas on Tšehhi turu sulgemise positiivne mõju ASi Baltika 2010. aasta majandustulemustele ligi 15 miljonit krooni ( 0,9 miljonit eurot), selgitas ettevõtte finantsdirektor Ülle Järv.

AS Baltika asutas 2007. aastal Tšehhi turul tegutsemiseks tütarettevõtte Baltika Retail Czech Republic s.r.o.. Tänaseks on avatud kaks kauplust ja on Montoni kaubamärki Tšehhi tarbijatele tutvustamine. Tütarettevõte on olnud kogu käivitumisperioodi plaanilises kahjumis. Seoses 2008. aasta lõpus alanud ülemaailmse majanduskriisiga on emaettevõtte võimalused toetada jätkuvalt kahjumit teeniva tütarettevõtte majandustegevust vähenenud ja kahjuks pole läbirääkimised kohaliku turu kaubanduskeskustega tegutsemiskulude vähendamiseks andnud soovitud tulemusi.

Möödunud aastal oli Baltikal Tšehhi segmendi käive 17,2 miljonit krooni moodustades 1,6 protsenti kontserni jaekäibest.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara