Comarketi tegevdirektor: 2. kvartalis saime kasumit

Reageerisime kiiresti majanduses toimuvale
kulude vähendamisega ja sellega seoses on esimese kvartali väike kahjum
asendunud teises kvartalis kasumiga, ütles ASi Comarket tegevdirektor Ando
Nõupuu.

Nõupuu sõnul on Comarketil esimesel poolaastal läinud prognoositust paremini. "Käive on võrreldes 2008 a. esimese poolaastaga tõusnud 2,5%. Kasum esimesel poolaastal võrreldes 2008. aastaga on küll langenud ning seda eelkõige tänu tihedale konkurentsile ja hinnasõjale toidukaupade jaeturul," rääkis tegevjuht.

"Samas reageerisime kiiresti majanduses toimuvale kulude vähendamisega ja sellega seoses on esimese kvartali väike kahjum asendunud teises kvartalis kasumiga ning üldkokkuvõttes on tulemus parem kui ootasime," toonitas Nõupuu.

"Aasta teine pool tõotab tulla samuti positiivne. Neljandas kvartalis plaanime avada uue kaupluse ja kasvatada käivet ca 20% ning ettevõte tervikuna muutub efektiivsemaks. Oleme täis optimismi," rõõmustas mees, rääkides prognoosidest aasta teisel poolel.

Mullu sai ettevõtte 563,3 mln krooni müügitulu, mis on 18% enam kui aasta varem. Kahjum oli 3,9 mln krooni, mille põhjustas varade allahindamine ja uute kaupluste käivitamine teisel poolaastal, seisab 2008. a majandusaruandes.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara