Tarbeautode müük langes 83 protsenti

Juulis müüdi Eestis 62 uut tarbeautot, mis
on 83% vähem kui mullu samal ajal. Tegemist viimase kümne aasta tagasihoidlikema
tulemusega.

Seitsme kuuga on Eestis müüdud 740 uut tarbeautot, mis on peaaegu neli korda vähem kui möödunud aastal samal ajal.

Juulis müüdud tarbeautodest enam kui kolmandiku müüs Auto Forte Baltic. Ettevõtte tegevjuht Raido Toonekurg teiselt poolaastalt turu elavnemist ei oota. "Ega eriti vahet pole, kas 50 või 70 autot, kuu kogumüük on igatahes väga madal," lisas ta.

Suurem osa juuli müüdud Peugeot' suurkaubikutest oli ühe hanke müük, mille ettevõte võitis möödunud aasta lõpus ja selle tarne jaguneb selle aasta peale. Aasta jooksul tarnitakse kokku 70 sõidukit, mida on esialgu plaanitust poole vähem.

Tarbeautode turu kokkukuivamist on Toonekure hinnangul laiemalt mõjutanud ehitus- ja kinnisvarasektori klientide ärakadumine, infraehitusega ning jaekaubandust teenindavate firmade klientuur on mingil määral veel olemas.

"Uue auto ostu kaalutakse väga põhjalikult ja suurtel hangetel püsibki praegu see väike maht," lisas Toonekurg. "Palju paremaks lähitulevikus ei lähe, aasta lõpuni püsib ilmselt madalseis."Tarbeautode müük langes 83 protsenti

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara