Carrefour kukkus kahjumisse

Euroopa suurim jaekaupmees Carrefour sai
esimesel poolaastal kahjumi, kuna kirjutas maha Itaalia varade väärtust ning
langetas Prantsusmaal toidukaupade hindu, vältimaks rahapuuduses ostjate
kolimist konkurentide juurde.

Carrefour, mis mullu samal ajal teenis 747 miljoni euro suuruse puhaskasumi, võttis seekord vastu 58,1 miljoni eurose (909 miljoni kroonise) kahjumi. Analüütikud ootasid kahjumiks 58,7 mln eurot, kirjutab Bloomberg.

Ettevõte taaskinnitas selle aasta eesmärgid teenida 2,7-2,8 miljardit eurot ärikasumit ja rahavoogu umbes 1,2 miljardit eurot, seda aga juhul, kui praegune käibetrend ei muutu. Jaekaupmees kavatseb jagada kuni 600 miljonit eurot Prantsusmaal hinnalangetusteks ja turunduskuludeks. Ettevõte tahab parandada Prantsusmaal käivet, kus tuleb pool kogu grupi käibest.

"Juulis ja augustis ei toimunud olukorra paranemist ega halvenemist," ütles ettevõtte finantsdirektor Pierre Bouchut analüütikutele. "Need numbrid peegeldavad rasket majanduskeskkonda," lisas ta.

Carrefouri ärikasum vähenes 28 protsenti, miljardi euroni.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara