Säästumarketite uuendus läks maksma ca 100 miljonit

Tänavu augustis jõudis lõpule Säästumarketite ulatuslik
ümberkujundusprojekt, mille tulemusel uuendati ühtekokku 56 Säästumarketit
üle Eesti, kokku läks see Rimile maksma ca 100 miljonit krooni.

Muudatused hõlmavad kaasaegset sise- ja väliskujundust, rohkemaid kassasid ja 40% võrra laiemat kaubavalikut. Hinnatase Säästumarketites remodelleerimise käigus ei tõusnud, teatas ettevõte.

Säästumarketite turundus- ja kommunikatsioonijuhi Evelin Mägioja sõnul muudeti aasta jooksul kõikide kaupluste sise- ja väliskujundust ning parandati nende funktsionaalsust. „Säästumarketid vanal kujul olid oma aja juba ära elanud ja meie eesmärk oli pakkuda klientidele uut kvaliteeti hindu seejuures tõstmata,“ ütles Mägioja. Ta lisas, et varasema 1200 toote asemel on Säästumarketite põhisortimendis nüüd 1700 toodet.

Ettevõtte sõnul investeeriti ühe kaupluse uuendustöödesse keskmiselt 1,5-2 miljonit krooni. Kõik Säästumarketid said uued riiulid, energiasäästlikud külmikud, uuendatud valgustuse ning vajadusel lisati kassasid. Enamikesse kauplustesse paigaldati ripplagi. Ümberehitustööde raames muudeti ka Säästumarketi brändi visuaalset poolt ja kujundati uutes värvides kaubamärk ning logo.

Säästumarket on tegutsenud Eesti turul kümme aastat. Säästumarket annab tööd ca 800 töötajale. Aastas külastatakse Säästumarketi kauplusi enam kui 30 miljonil korral. Säästumarketite kett on esindatud 28 Eesti asulas.

Rimi Food Eestis AS kauplused kuuluvad Rootsi kapitalil põhineva Rimi Baltic AB kaupluste hulka, mille ainuomanikuks on ICA Groupile kuuluv ICA Baltic AB. Kokku on Rimi Baltic AB-l kolmes Balti riigis 241 kauplust, sealhulgas 34 hüpermarketit (neist 9 Eestis), 68 supermarketit (neist 9 Eestis), 138 odavmüügikauplust (neist 57 Säästumarketit Eestis) ja üks hulgiladu Eestis.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara