Divisjoni juht: kliendikaardid võiks liita ID-kaardiga

Pooldan ideed, et saaks rahakotti
koormavad kliendikaardid liita ID-kaardiga, ütles Äripäevale
reklaamiagentuuri Division tegevjuht Karin Sepp.

"Kliendikaarte on mul liiga palju, et need rahakoti vahele ära mahuks – neid on kahe koti jagu," tõdes Sepp. "Kliendikaardid on mul eraldi kaartidele mõeldud kotikeses ning need, mis on finaali pääsenud ja mida ma kasutan, on alati kaasas. Kõige kasulikum on neist Tallinna Kaubamaja partnerkaart," vastas naine Äripäeva tänasele päevaküsimusele, milline on kõige kasulikum kliendikaart.

Sepp sõnas, et aastatega ostmisharjumus ja -kohad muutuvad. "Teinekord tuleb ikka järjekorra algusest mõned vähemkasutatavad kaardid ära võtta. Pooldan ideed, et saaks kõik kliendikaardid liita ID-kaardiga," lisas ta.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara