Eestis pole kliendikaarti, mis teeks õnnelikuks

ASi Põltsamaa Felix juhataja Anti Orav
ütles Äripäeva tänasele päevaküsimusele vastates, et ta ei tea ühtki
kliendikaarti, mille üle võiks olla õnnelik.

"Kõige sagedamini kasutan Selveri kaarti, kuna see on kohapeal kõige laiema valikuga ostukoht. Samas pole sellist ühte väljapaistvat kaarti, mille üle võiksin olla õnnelik," rääkis Orav.

"Pigem on küsimus selles, et kliendikaarte on liialt palju. Alati lähed mingisse poodi siis, kui seda kaarti kaasas pole. Uut kliendikaarti ma väga kergelt kasutusele ei võta – neid on tekkinud nii palju. Ma ei käi selle järgi poes, et mille kaart mul olemas on," selgitas ta.

"Kauplused üritavad kliendikaartidega kinnistada endale lojaalset seltskonda, aga paraku on seis selline, et keegi midagi erilist vastu ei paku. Nii tuleb välja, et kõik inimesed on kõikidele kauplustele lojaalsed ja jõuame nulli tagasi – efekti pole. ETK Säästukaart on siin natuke eristuvam, teised pole väga suurt eelist tekitanud," lisas Orav.

Äripäeva tänane päevaküsimus kõlas: "Milline on kõige kasulikum kliendikaart?"

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara