Eestis pole kliendikaarti, mis teeks õnnelikuks

ASi Põltsamaa Felix juhataja Anti Orav
ütles Äripäeva tänasele päevaküsimusele vastates, et ta ei tea ühtki
kliendikaarti, mille üle võiks olla õnnelik.

"Kõige sagedamini kasutan Selveri kaarti, kuna see on kohapeal kõige laiema valikuga ostukoht. Samas pole sellist ühte väljapaistvat kaarti, mille üle võiksin olla õnnelik," rääkis Orav.

"Pigem on küsimus selles, et kliendikaarte on liialt palju. Alati lähed mingisse poodi siis, kui seda kaarti kaasas pole. Uut kliendikaarti ma väga kergelt kasutusele ei võta – neid on tekkinud nii palju. Ma ei käi selle järgi poes, et mille kaart mul olemas on," selgitas ta.

"Kauplused üritavad kliendikaartidega kinnistada endale lojaalset seltskonda, aga paraku on seis selline, et keegi midagi erilist vastu ei paku. Nii tuleb välja, et kõik inimesed on kõikidele kauplustele lojaalsed ja jõuame nulli tagasi – efekti pole. ETK Säästukaart on siin natuke eristuvam, teised pole väga suurt eelist tekitanud," lisas Orav.

Äripäeva tänane päevaküsimus kõlas: "Milline on kõige kasulikum kliendikaart?"

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara