Autor: Kaubandus.ee • 2. september 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eestis pole kliendikaarti, mis teeks õnnelikuks

ASi Põltsamaa Felix juhataja Anti Orav ütles Äripäeva tänasele päevaküsimusele vastates, et ta ei tea ühtki kliendikaarti, mille üle võiks olla õnnelik.

"Kõige sagedamini kasutan Selveri kaarti, kuna see on kohapeal kõige laiema valikuga ostukoht. Samas pole sellist ühte väljapaistvat kaarti, mille üle võiksin olla õnnelik," rääkis Orav.

"Pigem on küsimus selles, et kliendikaarte on liialt palju. Alati lähed mingisse poodi siis, kui seda kaarti kaasas pole. Uut kliendikaarti ma väga kergelt kasutusele ei võta – neid on tekkinud nii palju. Ma ei käi selle järgi poes, et mille kaart mul olemas on," selgitas ta.

"Kauplused üritavad kliendikaartidega kinnistada endale lojaalset seltskonda, aga paraku on seis selline, et keegi midagi erilist vastu ei paku. Nii tuleb välja, et kõik inimesed on kõikidele kauplustele lojaalsed ja jõuame nulli tagasi – efekti pole. ETK Säästukaart on siin natuke eristuvam, teised pole väga suurt eelist tekitanud," lisas Orav.

Äripäeva tänane päevaküsimus kõlas: "Milline on kõige kasulikum kliendikaart?"

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757