Säästumarket kuulutas välja hinnasõja

Tänasest muutus Säästumarketite hinnatase
senisest soodsamaks ning ettevõte hakkab pakkuma
teiste kaupluste kampaaniatooteid samade hindadega.

Säästumarketeid haldava Rimi Eesti Food ASi turundus-ja kommunikatsioonijuhi Evelin Mägioja sõnul on hinnamuudatus tingitud üldisest turuolukorrast.
"Säästumarketite eesmärk on olla turul hinnaliider, senini oleme pakkunud kliendile igapäevaselt teistest kauplustest 5-10% odavamat hinnataset, ent konkurentide kampaaniad on muutunud jõulisemaks," ütles ta.

"Sellest tulenevalt asumegi nüüd Säästumarketite hinnaeelise parandamiseks sõna otseses mõttes teiste kaupluste kampaaniapakkumisi kopeerima, millele lisaks langetame mitmete toodete tavahindu," kuulutas Mägioja välja hinnasõja.

Parimate hindade tagamiseks alustab ettevõte teme sõnul laiaulatuslike hinnavõrdlustega. "Oleme ka senini teinud igapäevaselt hinnakontrolle, kuid
nüüd haarame võrdlusesse senisest rohkem tooteid ning laiendame võrreldavate kaupluste võrgustikku," ütles Mägioja. Ta lisas, et konkurentidest paremate hindade pakkumisel ollakse vajadusel valmis kasumist loobuma.

Eestis kümme aastat tegutsenud Säästumarketitel uuendati viimase aasta jooksul siseilmet ja suurendati sortimenti 1700 tooteni. Säästumarketite kett on esindatud 28 Eesti asulas. Rimi Food Eestis ASi kauplused kuuluvad Rootsi kapitalil põhineva Rimi Baltic AB kaupluste hulka, mille ainuomanikuks on ICA Groupile kuuluv ICA Baltic AB.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara