Särgava soovib kliendikaardilt reaalset soodustust

Harju Maakohtu esimees Helve Särgava ütles
Äripäeva päevaküsimusele vastates, et kõige kasulikum on reaalset soodustust
andev kliendikaart nagu seda on näiteks Säästukaart, mida naine ka kõige
rohkem kasutab.

"Loomulikult kõige kasulikum on see kliendikaart, mis annab reaalselt soodustust ja ka selle kliendikaardi kasutamine on kõige sõbralikum. See tähendab, et mul on sisenedes mingisse kaubandusvõrku kohe pilt selge, mis soodustust selle kliendikaardiga saan või kas on mõtet kasutada seda kliendikaarti," rääkis Särgava.

"Kliendikaarte on mul endal päris palju," tunnistas naine. "Kliendikaartide kohta tahan öelda, et minule kui kliendile oleks kõige sõbralikum see, kui ma ühte kliendikaarti saaksin kasutada kõikides kohtades, aga praegu on rahakott sõna otseses mõttes kõikidest kaartidest priske. Kõige arukam oleks see ID-kaardiga või pangakaardiga siduda. Öeldakse ju, et meil on e-ajastu."

Särgava lisas: "Kuna mu koduteele jääb Maksimarket, kust ma igapäeva toiduasjad ostan, siis selle tõttu on kindlasti minu jaoks kasutuse kohapealt number üks Säästukaart."

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara