Särgava soovib kliendikaardilt reaalset soodustust

Harju Maakohtu esimees Helve Särgava ütles
Äripäeva päevaküsimusele vastates, et kõige kasulikum on reaalset soodustust
andev kliendikaart nagu seda on näiteks Säästukaart, mida naine ka kõige
rohkem kasutab.

"Loomulikult kõige kasulikum on see kliendikaart, mis annab reaalselt soodustust ja ka selle kliendikaardi kasutamine on kõige sõbralikum. See tähendab, et mul on sisenedes mingisse kaubandusvõrku kohe pilt selge, mis soodustust selle kliendikaardiga saan või kas on mõtet kasutada seda kliendikaarti," rääkis Särgava.

"Kliendikaarte on mul endal päris palju," tunnistas naine. "Kliendikaartide kohta tahan öelda, et minule kui kliendile oleks kõige sõbralikum see, kui ma ühte kliendikaarti saaksin kasutada kõikides kohtades, aga praegu on rahakott sõna otseses mõttes kõikidest kaartidest priske. Kõige arukam oleks see ID-kaardiga või pangakaardiga siduda. Öeldakse ju, et meil on e-ajastu."

Särgava lisas: "Kuna mu koduteele jääb Maksimarket, kust ma igapäeva toiduasjad ostan, siis selle tõttu on kindlasti minu jaoks kasutuse kohapealt number üks Säästukaart."

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara