McDonaldsil Aasias 4 aasta esimene müügilangus

McDonaldsi vähemalt aasta avatud
müügikohtade müük kasvas augustis üle maailma aastaga 2,2 protsenti.

Aasia ja Aafrika piirkonnas tuli aga burgerimüüjal võtta vastu esimene müügilangus alates 2005. aasta maist. Seal kahanes müük 0,5 protsenti, vahendab Bloomberg.

USAs kasvas müük 1,7 protsenti. Euroopas kasvas müük 3,5 protsenti. McDonalds üritas 14 000 USA müügikohas meelitada inimesi ostma 3,99 dollarilise Angus burgeriga.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara