Koduextra: augustis nägime positiivseid trende

August tõi kasvava trendi ning
müügitehinguid oli rohkem kui mullu, kuid põhjapanevate järelduste tegemiseks on
veel vara, ütles Äripäevale KoduExtra OÜ juhatuse liige ja tegevdirektor
Tõnu Lemsaar.

„Käesoleva aasta müüginumber tuleb kindlasti eelmise aasta omast oluliselt suurem, kuna KoduExtra OÜ portfellis on eelmise aasta lõpust ka Superboxi kett,“ rääkis Lemsaar ning lisas: „Täpset numbrit ei hakkaks prognoosima, kuna aastalõpu müügid võivad sel aastal olla küllaltki ettearvamatud.“

Möödunud kuu võis viidata võimalusele, et tunneli lõpus on ikkagi valgus. „Augustis nägime küll positiivseid trende, kuid see on veel liiga lühiajaline periood järelduste tegemiseks. Klientide ostukäitumises võib täheldada kasvanud müügitehingute arvu võrreldes möödunud aastaga, mis viitab kindlasti klinetide suurenenud huvile soodsa hinnatasemega kaupluste vastu,“ rääkis tegevjuht ja lisas, et jaekaubanduse hüppelisse kasvu ta siiski ei usu. „Pigem tuleb pikk ja aeglane tõus ja millal see aga algab, on praegu veel vara rääkida."

Hinnasõja pidamist teiste kodutarvete kauplustega ei ole Lemsaar täheldanud. „Me usume, et meie kliendid hindavad meie ühtlast soodsat hinnataset ja on piisavalt targad saamaks aru, et võimalike konkurentide meelitamiseks meeletute allahindlustega kasseeritakse hinnavõit neilt teiste toodetega tagasi,“ rääkis ta.

KoduExtra OÜ (endise nimega Olympic Invest OÜ) käive oli möödunud aastal 14,8 protsenti suurem kui mullu ja ületas 101 miljonit krooni. Ettevõte rabeles aastaga välja 3 miljoni kroonisest kahjumist, saades 2008. aasta lõpus kasumiks veidi üle 899 000 krooni, selgus KoduExtra majandusaasta aruandest. Lemsaar, kes liitus Koduextraga selle aasta suvel, ütles möödunud aasta majandustulemust kommenteerides, et kindlasti on see märk väga pingsast ja sihikindlast tööst.

Ettevõte investeeris eelmisel aastal põhivarasse 5,1 miljonit krooni.

KoduExtra OÜ (endise nimega Olympic Invest OÜ) tegevusalaks on mitmesuguste majapidamis- ja aiakaupade, tööriistade ning vabaajakaupade jaemüük. Esimene kauplus avati 1998. aastal ning 2008. aasta lõpuks oli kokku 24 poodi.

Ettevõte kuulub Eesti ja Soome kapitalile ning möödunud aastal vähendati omakapitali 3,1 miljoni krooni võrra 1,9 miljonile kroonile, et katta kahjum ning saavutada äriseadustikus nõutav suurus.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara