PepsiCo Eesti kahjum kasvas 10 miljonit krooni

Kui 2007.aastal teenis hulgikaubandusega
tegelev PepsiCo Eesti AS 18,6 miljonit krooni puhaskahjumit, siis 2008. aastal
see juba jämedalt võttes 10 miljonit krooni suurem ehk 28,3 miljonit krooni,
selgus ettevõtte majandusaasta aruandest.

Ettevõte kasvatas müügitulu 236, 2 miljonilt kroonilt 2008. aastal 262,6 miljonilt. Ettevõtte majandusaasta aruande kohaselt plaanitakse 2009. aastal teenida 303,3 miljonit krooni müügitulu, mis peaks tagama kasumi enne maksustamist 33,4 miljonit krooni.

„2008. aasta kohta võib öelda, et kindlasti mõjutas üldine majanduslangus aasta teises pooles ka meie tulemusi ning me ei ole rahul sellega, et me ei täitnud oma plaani 100%,“ rääkis Äripäevale PepsiCo Eesti juhatuse liige Signe Saks.

Ettevõtte 2009. aasta tulemusi Saks siiski kommenteerida ei saanud viidates PepsiCo Inc., mis on börsiettevõte.

Et taastada kontserni netovara teostas emafirma Seven UP Nehterland BV rahalise sissemakse aktsiakapitali summas 9,9 miljonit USA dollarit ehk 120,5 miljonit Eesti krooni.

Kõige enam müügitulu 114,6 miljonit krooni teenis Pepsico Eesti Leedu tütarettevõte, mis oli 16,2 miljonit krooni rohkem kui möödunud 2007. aastal.
77,3 miljonit krooni müügitulu teenis Läti tütarfirma ning kõige vähem ehk 70,6 miljonit krooni müügitulu tuli Eestist. Müüdud toodete lõikes teenis enim müügitulu Lay’s.

Ettevõtte plaanid 2009. aastaks on majandusaasta aruande kohaselt kasvatada Baltikumis Lay’s ja Cheetos brändi kategoorias soolaste suupistete müüki. Soolaste ja magusate suupistete müüki plaanitakse suurendada 9% ehk 4654 tonni. Ka on grupil plaanis investeerida tark- ja riistvara süsteemi.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara