Prisma: soodne piimahind kasvatas piimatootjate käibeid 25%

Kuna Prisma ei ole vähendanud piima
sisseostuhinda, vaid on hinnalanguse teinud oma kasumi arvelt, on seeläbi
kasvanud ka piimatootjate käibed 25%.

Prismas müüdav piim hinnaga 3.70 on kasvatanud piima läbimüüki 25%, teatas ettevõte. "Läbi odava piimahinna oleme kasvatanud piimatootjate käibeid," sõnas Prisma Peremarketi tegevdirektor Janne Lihavainen. "Kogu hinnalangus on tulnud Prisma kasumi arvelt. "

Sarnaselt teistele jaekettidele langetas Prisma eelmisel nädalal piima hinna alla 4 krooni. "Mõistan täiesti, et tulenevalt majanduskriisist on paljudel põllumeestel hetkel rasked ajad. Kuid lisaks põllumeestele on majanduskitsikuses ka paljud pered ning nendel peredel on kindlasti hea meel, et nad saavad endale lubada soodsalt piima," sõnas Lihavainen.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara