Prisma: soodne piimahind kasvatas piimatootjate käibeid 25%

Kuna Prisma ei ole vähendanud piima
sisseostuhinda, vaid on hinnalanguse teinud oma kasumi arvelt, on seeläbi
kasvanud ka piimatootjate käibed 25%.

Prismas müüdav piim hinnaga 3.70 on kasvatanud piima läbimüüki 25%, teatas ettevõte. "Läbi odava piimahinna oleme kasvatanud piimatootjate käibeid," sõnas Prisma Peremarketi tegevdirektor Janne Lihavainen. "Kogu hinnalangus on tulnud Prisma kasumi arvelt. "

Sarnaselt teistele jaekettidele langetas Prisma eelmisel nädalal piima hinna alla 4 krooni. "Mõistan täiesti, et tulenevalt majanduskriisist on paljudel põllumeestel hetkel rasked ajad. Kuid lisaks põllumeestele on majanduskitsikuses ka paljud pered ning nendel peredel on kindlasti hea meel, et nad saavad endale lubada soodsalt piima," sõnas Lihavainen.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara