KUIDAS meelitada klienti poodi?

Praegu aitavad soodushind, allahindlus,
mõni hinnale orienteeritud ralli küll klienti poodi meelitada, kuid vähem
tähtsaks ei tohi pidada poe ja vaateakna kujundamise rusikareegleid ning oskust
panna oma kaup ennast ise müüma.

Kaupluse vaateaken Tallinnas Uuel tänaval"Mis seal salata, hinnakampaaniad on praegu kõige mõjusamad. Kuid kui tegemist pole säästupoega, kes positsioneeribki end hinnaliidrina, tuleks nendega siiski piiri pidada," ütles ABC Kinga turundusjuht Anne-Liis Ostov.

"Seetõttu on oluline meeles pidada oma pikaajalisi eesmärke ja mitte brändikuvandit devalveerida," lisas ta.

Ostovi sõnul tasub hinnakampaaniale pakkuda teisi alternatiive, nagu ostuga kaasa antav sooduskupong järgmiseks ostuks või toote ostmise korral võimalus saada teine soodsamalt.

Kuigi Ostov tunnistab mitmekülgse reklaami ja erinevate kanalite vajadust, on ta kindel, et jaekaubanduses on ja jääb mõjusaimaks reklaamikanaliks ja brändiväärtuste kandjaks poe müügikeskkond ise.

Loe artikli täisversiooni siit . Sisenemiseks vajaliku päevapileti saad osta siit .

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara