PepsiCo tulemus investoreid ei rahuldanud

Maailma suuruselt teine karastusjookide
tootja PepsiCo teatas täna oodatust kehvematest kolmanda kvartali tulemustest
ning hoiatas, et tarbimine ei taastu enne järgmist aastat, kirjutab Reuters.

Ettevõtte aktsia hind reageeris tulemustele 1,9 protsendilise langusega 60,03 dollarini, samal ajal kui konkurent Coca-Cola aktsia odavnes 0,2 protsenti.

„Meie tarbijauuringud näitavad, et Põhja-Ameerika ning Lääne-Euroopa tarbijad jäävad kulutamisel ettevaatlikuks ka 2010. aastal,“ kinnitas tegevjuht Indra Nooyi kohtumisel analüütikutega.

Arenevatel turgudel tarbimine küll kasvab, aga mitte nii palju, et korvata langust lääneriikides.

PepsiCo kolmanda kvartali kasum oli 1,72 miljardit dollarit ehk 1,09 dollarit aktsia kohta võrrelduna 1,58 miljardi dollari ehk 99 USA sendiga aktsia kohta aasta tagasi. Käive kahanes 1,5 protsenti 11,08 miljardi dollarini, mis jäi analüütikute oodatust 11,25 miljardist dollarist väiksemaks.

Morningstari analüütiku Philip Gorhami sõnul pani oodatust väiksem käive investoreid kahtlema, kas ollakse võimelised käivet kasvatama ka tulevikus.

Nooy sõnul saab 2010. aasta olema investeerimisaastaks. PepsiCo kavatseb investeerida suurtesse globaalsetesse kaubamärkidesse, aga ka arendustöid tervislikemate toodete väljatöötamiseks, infrastruktuuri väljaarendamiseks arenevatel turgudel ning teha ülevõtmisi.

PepsiCo aktsia hind on aasta algusest kerkinud 10, aastaga aga langenud kaks protsenti.

Aktsiat soovitavad osta 11 analüütikut, väärtpaberit soovitavad hoida neli analüütikut ning müüa ei soovita Bloombergi andmetel mitte ükski analüütik.’

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara