Carrefour pageb Venemaalt

Euroopa suurim jaemüüja Prantsuse Carrefour
lahkub Venemaalt vaid neli kuud peale turule tulekut, põhjendades oma sammu
sellega, et ei suutnud turul „liidriks“ tõusta.

Firma teatas eile, et ei näe Venemaa turul piisavalt kasvu- ja ülevõtu võimalusi. Algne eesmärk oli firmal tõusta vähemalt suuruselt kolmandaks jaeketiks, vahendab agentuur Reuters.

„Just pikast perspektiivist lähtudes oleme otsustanud Venemaalt lahkuda,“ ütles firma finantsjuht Pierre Bouchut.

Mida otsus rahaliselt tähendab Bouchut ei täpsustanud.

Carrefour, mis oli viimasel ajal üks tuntuma nimega tulijaid Vene turule, plaanis avada Lipetskis mini-hüpermarketi detsembris. Juunis Moskvas avatud ja 8 miljonit eurot maksnud pood ning septembris Krasnodaris avatud kauplus lähevad müüki.

Algselt tahtis Carrefour Vene turule siseneda jaeketti Seitsmes kontinent üles ostes. See jäi katki.

Teiste Euroopa jaemüüjatega võrreldes oli Carrefour hiline tulija. Saksa Metro oli Venemaal kohal juba aastal 2001 ning Prantsuse Auchan 2002. Ameerika Wal Mart pole veel tulnud, kuid meedias on spekulatsioonid firma plaanidest üles osta Venemaa jaekett Lenta.

Venemaa on siiski jätkuvalt Euroopa jaemüüjate jaoks üks ahvatlevamaid turge, kuhu laieneda. Samas on seal rida takistusi bürokraatiast ja korruptsioonist puuduliku infrastruktuurini. Suvel teatas Rootsi sisustuskaubamajade kett Ikea, et peatab probleemide tõttu kohalike ametivõimudega investeeringud Venemaale.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara