JPMorgani analüütikud ootavad Wal-Martilt kehvakest tulemust

JPMorgani analüütikud usuvad, et maailma
suurima jaekaubanduskontserni Wal-Marti eelmise kvartali kasum aktsia kohta jääb
ühe USA sendi võrra üldistest ootustest väikemaks, kirjutab Reuters.

Käibele avaldavad survet kaupade allahindlused, oodatust väiksem nõudlus mitteesmatarbekaupade järele, jaemüüja oma kaubamärkide all müüdavate kaupade (private label) üha suurem osatähtsus ning kaubanduskeskustes toimuvate ümberehitustest tingitud seisakud, kirjutas panga analüütik Charles Grom klientidele saadetud märgukirjas.

Positiivse poole pealt nimetas analüütik jõukamate klientide tagasitulekut Wal-Marti kaubanduskettidesse.

Analüütikute sõnul ei ole käibe kahanemise analüütikute jaoks üllatuseks, sest ülemääraseid ootusi kahandas juba ettevõtte juhtkond eelmisel kuul toimunud kohtumisel analüütikutega, aga kavandatav kaubanduskeskuste ümberkujundamine mõjub tugevasti enam kui aasta käigus olevate poodide müüginäitajaid.

„Meie vaatlused näitavad, et kaubanduskeskuste ümberkujundamine, mis võib kesta kuni 16 nädalat, mõjutab müügitulemusi tugevalt,“ kirjutavad analüütikud.

JPMorgani analüütikud ennustavad, et Wal-Marti kolmanda kvartali kasumiks aktsia kohta tuleb 80 USA senti, mis jääb analüütikute keskmisest, 81 sendist, ühe sendi võrra vajaka.

Aktsia hinnasihi jättis Grom 58,00 dollarile.

Bloombergi andmetel soovitavad Wal-Marti aktsiat osta 22 analüütikut, seitse soovitavad väärtpaberit hoida ning müügisoovitusi pole aktsial mitte ühtegi.

Wal-Marti aktsia hind on täna kerkinud 1,1 protsenti 51,82 dollarile.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara