Statoil võttis kasutusele uue logo

Kütusefirma Statoil võtti kasutusele uue
logo, mis on saanud inspiratsiooni põhjamaisest tähistaevast.

Novembri alguses tutvustatud Statoili kontserni uut visiooni ja missiooni toetab ettevõtte teatel uus graafiline identiteet, mille märksõnaks on Põhjatäht ja mis on saanud inspiratsiooni põhjamaisest tähistaevast. Uus tähekujuline logo väljendab nii kontserni ajalugu kui ambitsiooni.

Statoili kontserni uus logo seondub inimeste jaoks innovatsiooni ja dünaamilisusega, selles nähakse seoseid nii puurkaevude kui tuuleenergial töötavate turbiinidega, teatas ettevõte. Uue logo värviks valiti magenta, mida on sageli näha Põhjamaades õhtutaevas.

Uut graafilist identiteeti hakkab kasutama kogu kontsern, välja arvatud Statoili teenindusjaamad, mis jäävad ka edaspidi kasutama Statoili tilgakujulist logo kõigis kaheksas riigis, kus teenindusjaamad paiknevad, sealhulgas Eestis. Sini-valge-oranž tilgakujuline logo on kasutusel 1972. aastast. Statoili jaemüügiorganisatsioon, sh ka Eesti Statoil võtab Põhjatähe logo kasutusele kui tööandja kaubamärgi.

Statoilil on Eestis 46 teenindusjaama ja viis 1-2-3 automaatjaama. Lisaks ollakse 23 autopesulaga suurim automaatpesulate kett Eestis.

1. novembril jõustus ametlikult ka ASi Eesti Statoil emafirma StatoilHydro nimevahetus. Kontserni uueks ärinimeks on Statoil ASA ning koos nimemuudatusega tutvustati töötajatele ja üldsusele ka kontserni uut visiooni ja missiooni.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara