Miljardiline kaubanduskeskuse uuendus sai valmis

Homme avatakse täielikult Rocca al Mare kaubanduskeskus, mis ligi miljard krooni maksnud laienemise tulemusel on saanud Eestis suurimaks.

Kaubanduskeskuse kolmanda osa avamine tähendab kogu laienenud ja uuenenud keskuse valmissaamist. Juurde on loodud ka üle 500 uue töökoha.

"Täheldades olulist külastamise kasvu juba kevadise Moegalerii avamise järel, julgeme arvata, et meie külalistele on keskuse uuenemine meeldinud," ütles kaubanduskeskuse juhataja Mati Pops.

Eesti suurimaks saanud kaubanduskeskuses on kokku 53 500 m² äripinda. Keskuses tegutseb üle 160 rentniku ning esindatud on mitusada kaubamärki, nende seas nii mõnedki, mille ainuke esindus Eestis asub just Rocca al Mares.

Popsi sõnul on kogu pind viimases uuendatud osas välja renditud. Ta lisas, et keskusel on võimalik lühikese ajaga laiendada pinda veel 4000 m² võrra, kui selleks on nõudlust.

Homme avatavas viimases uuendatud osas ootab keskuse külastajaid restoranide ja ilukaupade ala, laienenud laste- ja kodukaupade osa ning uuele pinnale kolinud kingakauplused. Ühtlasi avatakse külastajatele tasuta garderoob ning autoga tulejatele on valmis 1300 parklakohta koos katuseparklaga.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara