Double Coffee laienes liiga uljalt

Reval Café tegevjuht Rene Treifeldt ütles Äripäevale, et Double Coffeele sai Eestis saatuslikuks liiga uljas laienemine turul, mida nad ei tundnud.

„Kontseptsioon oli neil hea, kuid ainult kontseptsioonist ei piisanud Eesti klientuurile,“ sõnas ta.

Treifeldt märkis, et Double Coffee laienes buumi ajal, mil rendipindade eest küsiti kõrget hinda ning tekkis probleeme tööjõu palkamisega. Nende laienemised olid nii ulatuslikud ja võeti rendipinnad, mis olid liiga kallid. Meie olime need enne üle vaadanud ja leidnud, et need käivad kohvikule üle jõu,“ rääkis ta.

Treifeldt ütles, et mõni Double Coffee kohvik oli lahti väga lühikest aega, üks isegi vaid kaks-kolm kuud. Kui personal ei tea, kus juhtkond parasjagu on, ei tule sealt midagi head, leidis Treifeldt Äripäeva kogemuse peale, et Double Coffee juhti oli juba möödunud aastal võimatu kommentaariks tabada.

„Ei usu, et rohkem suuremaid ja tuntumaid kohvikuid kaob,“ lausus Treifeldt samas, „neid on hakanud hoopis juurde tulema. Restoranid muutuvad kohvikuks.“

Treifeldt ei osanud öelda, kas Reval Café jääb tänavu plussi, kuid hindas aastat kordaläinuks. „Oleme teinud järjekindlalt investeeringuid, kuid laienenud konservatiivselt ja hoidnud hinnad madalal tasemel. Kliente on (masu tõttu – toim) vähemaks jäänud, kuid meil on tagasilöök olnud oluliselt väiksem, kui mõnel teisel,“ põhjendas ta.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara