Paulig: kohvitarbimine kasvab

Paulig Cofee ASi turundusjuht Siivi Hints rääkis Hints turundus- ja konverentsifirma Best Marketing korraldatud küsitluses, et vastukaaluks Horeca ja kontorisektori tarbimise kahanemisele kasvab kohvitarbimine läbi jaekaubanduse.

"2009. aasta oli kõigile toiduainete tootjatele raske ja nii ka Pauligile. Kohvikategooria tervikuna Eestis kasvab. Kuigi Horeca ja kontorisektoris on olukord raske, kasvab tarbimine läbi jaekanali," sõnas Hints. "Pauligi jaoks on alati olnud primaarne arendada brände. Me ei vähendanud oluliselt turunduseelarvet 2009. aastal, mil nägime, et langus majanduses tuleb ja jätkame samas vaimus ka 2010. aastal."

Hintsi sõnul on suurimad muutused toimunud ilmselt turunduseelarve efektiivses kasutamises ja meediamiksis, kus veebimeedia osatähtsus on oluliselt kasvanud.

Paulig teeb Eestis koostööd kolme meediaagentuuriga, milleks on traditsioonilise meedia vallas Media House, in-store meedia asjus Momentum ning veebimeedias MRM Baltic. Kogu visuaalse näo annab Pauligile Rakett.

"Kuna Pauligi meeskond Baltimaades on üsna väike, ei ole plaanis hakata rohkem asju majasiseselt tegema," lausus Hints. "Oleme aastatega saavutanud oma dünaamilise rütmi ja hingamise ning suuri muutusi ei plaani."

Septembris ulatus Pauligi mahuline turuosa Eestis AC Nielseni raporti andmetel 56%ni.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara