WTO: kaubanduses langus üle 10%

Maailmakaubanduse käive kahaneb tänavu üle 10%, teatas Maailma Kaubandusorganisatsioon WTO oma värskes raportis, kus korrigeeris märtsikuust saadik juba teist korda oma prognoosi selle kohta, kui rängalt majanduse langus kaubavoogusid maailmas mõjutab.

Kuigi kriisi haripunkt on läbi, on maailmamajanduse toibumine alles nõrk ja mitmed riskid püsivad, hoiatas WTO, ärgitades riikide valitsusi kaubavahetuse elavnemisele igati kaasa aitama, vahendas agentuur Bloomberg.

„Finantskriis ja sellele järgnenud nõudluse kollaps Euroopas ja Põhja-Ameerikas tõi kaasa ülemaailmse majanduskriisi, mis on vähendanud maailmakaubanduse mahtusid 2009. aastal  enam kui 10%, viies selle tagasi 2005. aasta tasemele,“ teatas WTO oma iga-aastases ülevaates maailmakaubanduse arengutest.

WTO prognoosis juulis, et maailmakaubanduse maht kahaneb tänavu 10%, korrigeerides märtsikuist prognoosi, kus ennustati kaubavahetuse langust 9%. Nüüd prognoositakse juba enam kui 10% suurust langust.

Kõige enam on kannatanud arenenud riikide eksport, arenevate riikide eksport kahaneb WTO prognoosi järgi tänavu keskmiselt 7%.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara