Autokaupmehed müügi suurenemisele ei panusta

Erinevalt teistest valdkondadest, kus mingigi osa ettevõtetest loodab järgmise kolme kuu jooksul näha müügi suurenemist, ei looda seda ükski automüüja.

Eesti Konjunktuuriinstituudi (EKI) täna avaldatud andmetel usub 46% autokaupmeestest, et järgneval kolmel kuul jääb nende müüginumber samaks ning 54%, et see väheneb. Müügi kasvule ei panusta aga keegi.

Sama uuringu kohaselt ei loodeta ka autorendi kui teenuse suurenemist. 47% küsitletutest arvas, et nõudlus autorendi järele jääb samaks ning 53% usub selle kahanemist.

Seevastu kõige optimistlikumad on kodumasinate müüjad, kellest tervelt 28% usub, et lähikuudel nende müük suureneb. Sama sektori ettevõtetest 43% loodab jääda samale tasemele ning 29% arvab, et nende tooteid ostetakse vähem.

Kõige pessimistlikumad on ehituskaupade müüjad, kelles 74% usub kaupade müüginumbrite kahanemist ning garderoobikaupade müüjad, kelledest 71% kardab sama. Müüginumbrite suurenemist ootab 4% ehituskaupade müüjatest ja 6% garderoobikaupade müüjatest.

Kaubanduses kokku usub 59%, et nende müüginumbrid teevad vähikäiku, 31% usub, et olukord jääb praegusega võrreldavaks ning 10% loodab kasvu.

EKI prognoosib selleks aastaks Eestile kaheprotsendilist majanduskasvu ja 7,8-protsendilist kaupade ekspordi kasvu . Tarbijahinnaindeks peaks EKI hinnangul jääma tänavu mullusele tasemele. Aasta keskmine registreeritud tööpuudus on EKI prognoosi kohaselt 90 000 inimest ja keskmine kuupalk tuleb 12 000 krooni.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara