Autokaupmehed müügi suurenemisele ei panusta

Erinevalt teistest valdkondadest, kus mingigi osa ettevõtetest loodab järgmise kolme kuu jooksul näha müügi suurenemist, ei looda seda ükski automüüja.

Eesti Konjunktuuriinstituudi (EKI) täna avaldatud andmetel usub 46% autokaupmeestest, et järgneval kolmel kuul jääb nende müüginumber samaks ning 54%, et see väheneb. Müügi kasvule ei panusta aga keegi.

Sama uuringu kohaselt ei loodeta ka autorendi kui teenuse suurenemist. 47% küsitletutest arvas, et nõudlus autorendi järele jääb samaks ning 53% usub selle kahanemist.

Seevastu kõige optimistlikumad on kodumasinate müüjad, kellest tervelt 28% usub, et lähikuudel nende müük suureneb. Sama sektori ettevõtetest 43% loodab jääda samale tasemele ning 29% arvab, et nende tooteid ostetakse vähem.

Kõige pessimistlikumad on ehituskaupade müüjad, kelles 74% usub kaupade müüginumbrite kahanemist ning garderoobikaupade müüjad, kelledest 71% kardab sama. Müüginumbrite suurenemist ootab 4% ehituskaupade müüjatest ja 6% garderoobikaupade müüjatest.

Kaubanduses kokku usub 59%, et nende müüginumbrid teevad vähikäiku, 31% usub, et olukord jääb praegusega võrreldavaks ning 10% loodab kasvu.

EKI prognoosib selleks aastaks Eestile kaheprotsendilist majanduskasvu ja 7,8-protsendilist kaupade ekspordi kasvu . Tarbijahinnaindeks peaks EKI hinnangul jääma tänavu mullusele tasemele. Aasta keskmine registreeritud tööpuudus on EKI prognoosi kohaselt 90 000 inimest ja keskmine kuupalk tuleb 12 000 krooni.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Statistika

Teabevara