Next tõstis prognoosi

Suurbritannia suuruselt teine rõivakaupmees Next tõstis aasta kasumiprognoosi, vahendab Bloomberg.

24. detsembrini on 22 nädalal kasvanud vähemalt aasta aega avatud olnud poodide müük aastaga 3,2 protsenti. Nexti enda prognoosiks oli 0-3 protsenti.

Kogu aasta maksueelse kasumi prognoos tõsteti kuni 500 miljoni naelani. Alles novembris tõsteti kasumiprognoosi 472 mln naelani. Ettevõttel õnnestus jõulumüügis pakkuda vähem allahindlusi ning müüa rohkem moekamaid naisterõivaid.

„Kaubamärk on võrreldes 18 kuu taguse ajaga palju tugevam,“ ütles UBSi analüütik Andy Hughes enne kasumiprognoosi tõstmist. „Nexti valik on võetud hästi vastu ning Directory saab tulu kasvavast internetimüügist ja tugevamast koduturust.“ Ta soovitab osta Nexti aktsiat.

Konkurent John Lewis raporteeris eile viimase viie nädala samade poodide 13 protsendisest käibekasvust.

Next Directori kodumüügi üksuse müük kasvas 6,8 protsenti võrreldes 4-6 protsendise kasvuprognoosiga.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara