Next tõstis prognoosi

Suurbritannia suuruselt teine rõivakaupmees Next tõstis aasta kasumiprognoosi, vahendab Bloomberg.

24. detsembrini on 22 nädalal kasvanud vähemalt aasta aega avatud olnud poodide müük aastaga 3,2 protsenti. Nexti enda prognoosiks oli 0-3 protsenti.

Kogu aasta maksueelse kasumi prognoos tõsteti kuni 500 miljoni naelani. Alles novembris tõsteti kasumiprognoosi 472 mln naelani. Ettevõttel õnnestus jõulumüügis pakkuda vähem allahindlusi ning müüa rohkem moekamaid naisterõivaid.

„Kaubamärk on võrreldes 18 kuu taguse ajaga palju tugevam,“ ütles UBSi analüütik Andy Hughes enne kasumiprognoosi tõstmist. „Nexti valik on võetud hästi vastu ning Directory saab tulu kasvavast internetimüügist ja tugevamast koduturust.“ Ta soovitab osta Nexti aktsiat.

Konkurent John Lewis raporteeris eile viimase viie nädala samade poodide 13 protsendisest käibekasvust.

Next Directori kodumüügi üksuse müük kasvas 6,8 protsenti võrreldes 4-6 protsendise kasvuprognoosiga.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara