Kalev: kasvasime magusatootjatest sügisel ainsana

Olime oktoobris-novembris ainuke Eesti turul tegutsevatest suurematest magusatootjatest, kes näitas sel perioodil eelmise aastaga võrreldes kasvu, teatas Kalev Chocolate Factory.

"Kasvasime koduturul võrreldes möödunud aasta sama perioodiga mahuliselt ligi neli protsenti, turuosa kokku moodustas 42,7 protsenti. Suuruselt teise tootja osakaal siinsel magusaturul ulatus samal ajal 7,6 protsendini," rääkis Kalev Chocolate Factory turundus- ja müügidirektor Monika Heinrand.

"Kasvasime ka võrreldes möödunud uuringuperioodiga (august-september 2009), tehes seda 3,3 protsendipunkti võrra mahus ja ühe protsendipunkti võrra käibes," lisas ta.

Heinranna sõnul aitas Eestis saavutatud turuosa kasv kinnitada Kalevi turuliidri positsiooni Balti riikides tervikuna. Turu-uuringute firma ACNielseni andmetel oli Kalev oktoobris-novembris Baltimaades šokolaadi- ja suhkrukondiitritoodete osas esikohal.

Ettevõtte mahuline turuosa kolmes Balti riigis suurenes võrrelduna möödunud aasta sama perioodiga 2,1 protsendipunkti võrra, ulatudes 16,5 protsendini. Turuosa käibe lõikes oli samal ajal 14,2%, mis oli 1,7 protsendipunkti võrra suurem kui aasta tagasi.

Heinranna sõnul oli Kalev edukas eelkõige šokolaadikommide, pehmete kommide ja batoonikommide tootekategooriates. "Usun, et põhjusena võib siin välja tuua nii õnnestunud šokolaadikommide kampaaniat kui ka tarbijatele meeldivat toodet ennast," lisas ta.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara