55% eurooplastest kasutab küpsetamist armastuse leidmiseks

Rohkem kui 55% eurooplastest on kasutanud oma kulinaarseid oskusi, et potentsiaalsele partnerile muljet avaldada, selgus Electroluxi uurimusest.

27% vastanuist on üritanud kasutada oma toidutegemisoskust teistele kaaslase leidmiseks: kasutades sündmust, et leida paariline oma sõbrale või sugulasele.

Peaaegu 40% inimestest tunnistasid, et neil on retsept nõnda hullusti ebaõnnestunud, et seda polnud võimalik serveerida. Samas kinnitas 53% küsitlusele vastanuist, et neile on toidu väljanägemine sama oluline kui selle maitse. 31% kurtsid unetuse üle, kuna muretsesid eelseisva õhtusöögi võõrustamise pärast.

Uurimuse viis Electoluxi tellimusel 11 riigis läbi sõltumatu firma Bonamy & Finch, küsitledes igal maal tuhandet inimest.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Statistika

Teabevara