Atria: linnuliha tarbimine kasvab

Prognoosime valge ehk linnuliha tarbimise kasvu, millega ise alustasime möödunud aasta teises pooles, märkis Atria Eesti ASi juhatuse esimees Kaido Kaare.

"Atria Eesti omab kokku viit seakasvatust üle Eesti ning oma tapamaja – meie kogutoodangust moodustab värske liha üle kolmandiku ning just selles suures tootegrupis oleme oluliselt kasvanud," märkis Kaare. 

Kui võtta kogu liha ja lihatoode turg, siis Atria, mis esindab Wõro, Maks & Moorits ning Vastse-Kuuste kaubamärke, omab kokku ligi neljandiku. Atria on turuliider suitsuvorstide, sinkide ja grillvorstide tootegruppides. Seega kogu lihaturu mõistes on Kaare sõnul õige väita, et Atria omab turust neljandiku.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara