USA suures apteegiketis hakatakse õlut müüma

USA apteegikett tungib toidukaupluste pärusmaale, vahendab Bloomberg.

Walgreen plaanib hakata pakkuma värskeid toiduained ja poolfabrikaate enam kui 7000 oma müügikohas USAs tungides sellega Targeti ja Krogeri pärusmaale.

Ravimikett on pidanud läbirääkimisi Unileveri, Nestle ja Sara Leeäga, et luua oma bärnfi all toidukaupu ning turustada teiste omi.

„Kõigil on ajapuudus ja meil on kõige soodsamad müügikohas enam kui 7000 asukohasm“ ütles asepresident Bryan Pugh. „Oleme nagunii koduteele jäävad asukohad, lisame väärtust, kuna meile saab kergesti siseneda ja väljuda.“

Walgreen peab lahendama hankimise ja jaotamise probleemid ning testima mõnes asukohas oma kontseptsiooni, enne kui toob laiemale turule välja salatid, puuviljad, valmisküpsetatud pitsad ja võileivad. Plaanis on hakata müüma ka õlut ja oma kaubamärgi veine, et kasvatada käivet.

„Kui tarbijad lähevad sellega kaasa, on see käibele hea,“ ütles BB&T Capital marketsi analüütik Andrew Wolf. „Tarbijad ei ole harjunud ostma salatit apteegist. See peab muutuma.“

„Walgreen on juba müünud umbes 1500 müügikohas oma kaubamärgi veine – üle 200 000 pudeli hinnaga 2,99 dollarit,“ ütles Pugh. Ta lisas, et õlut ja veini müüvate poodide keskmise müügisumma on inimese kohta kõrgem. Need ostud võivad ostukorvi hinda tõsta 60 protsendi võrra.

Aktsia langes 1,7 protsenti, 36,49 dollarile.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara