Autor: Kaubandus.ee • 21. jaanuar 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kivimurd: Eesti murelaps on turu väiksus

Eesti turg ja tööefektiivsus on väikesed ja palju asju tehakse siiani käsitsi, mistõttu kasvavad ka kulutused, rääkis DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd.

„Palju asju tehakse siin siiski veel käsitsi, mis kajastub ka kuludes. Kui aga näiteks Eesti toidutootjalt 5-10 protsenti hinda alla räägitaks, siis julgen kahelda, et see täielikult tarbijalt küsitavates hindades kajastuks. Võib-olla väike osa,“ rääkis Kivimurd.

„Tarbija seisukohalt on muidugi meeldiv, mida rohkem neid on. Kuigi samas, nimi ja logo värv kettidel küll erineb, kuid saadav toode on suuresti sama. See iseenesest, kui meil oleks vähem kette, meid rahvusvaheliste varustajatega hinnaläbirääkimisel ilmselt ei aitaks,“ lisas Kivimurd.

Kivimurd vastas päevaküsimusele - kas meil on liiga palju supermarketeid?

Päevaküsimus oli ajendatud Kanada kaubandusprofessor arvamusest, et meie jaeturul on liiga palju supermarketeid ja hüpermarketeid ja seetõttu pole jaemüüjatel suurt mõju varustajate üle ja hinnad kerkivad.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757