Selver ja Swedbank kogusid kampaaniatega mitu miljonit

Käesoleval aastal kogus Selver heategevuskampaania raames pea 130 000 krooni rohkem raha kui eelmisel aastal – kokku 934 686 krooni. Swedbanki kliendid annetasid heategevusse kokku 202 351 krooni, millele pank lisas omalt poolt veel üks miljon krooni.

Annetusi koguti 34 Selveris üle Eesti, kogutud summad antakse üle täna 15 haigla laste- või sünnitusosakonnale.

Tallinnas ja Harjumaal koguti 12 Selveris kokku 392 564 krooni, mis on pea 75 000 krooni rohkem kui mullu. Tallinna Lastehaigla Toetusfond soovib kogutud raha eest soetada Tallinna Lastehaiglale narkoosiaparaadi.

„Tallinna Lastehaigla Toetusfond vahetab kogutud rahaga välja kümne aasta vanuse operatsioonisaali narkoosiaparaadi, mis on vananenud juba nii füüsiliselt kui moraalselt,“ sõnas Tallinna Lastehaigla Toetusfondi juhataja Inna Kramer. „Mul on hea meel, et Tallinna ja Harjumaa Selverites annetati kokku nii palju – peaaegu 400 000 krooni. See on suur summa ning katab narkoosiaparaadiks vaja mineva tõenäoliselt täies ulatuses,“ rääkis Inna Kramer.

Tartus koguti viies Selveris kokku 123 852 krooni. Tartu Ülikooli Kliinikumile kogutav raha kasutatakse tasakaaluplatvormi ostmiseks.

SA Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastefondi tegevjuht Küllike Saare  sõnul oli annetussumma meeldivalt üllatav. „Toetudes esialgsetele pakkumistele katab käesolev annetus suurema osa tasakaaluplatvormile kuluvast summast,“ rääkis Küllike Saar.

Pärnus koguti raha kolmes Selveris kokku 88956 krooni. Pärnu haigla toetuseks kogutud raha ostetakse vastsündinute bilirubiini mõõtja.

Narva kahes Selveris koguti sel aastal 31037 krooni, mis ületab eelmisel aastal kogutu rohkem kui kahekordselt. Narva haigla soetab kogutud summa eest  arvuti.

„Mul on hea meel, et vaatamata rasketele aegadele on inimesed siiski altid annetama: Selveri seitsmendat aastat toimunud heategevuskampaania „Koos on kergem!“ kogus sel aastal rekordsumma,“ sõnas A-Selver ASi tegevdirektor Iivi Saar. „Kõikides kauplustes kogutud summa ületas möödunud aastal korjatu – mõnes kaupluses mõni tuhat krooni rohkem, kuid näiteks Narvas summa lausa kahekordistus – kokku koguti pisut üle 31000 krooni. Väga hea tulemuse, samuti peaaegu kahekordse kasvuga, annetasid inimesed aga ka näiteks Põlvas.“

Iivi Saare sõnul mõjutas kindlasti summa suurenemist ka kampaania pikenemine. „Kampaania perioodil läks igalt ostult heategevuseks 10 senti. Kampaania sisse jäi ka jõuluperiood ja jõuluostud, mis kindlasti aitas kasvatada annetuste hulka. Suur abi on olnud ka meie kampaaniapartneritest, keda oli sel aastal varasema ühe asemel kaks: lisaks ASile Prike ka GlaxoSmithKline, kes mõlemad annetasid omalt poolt 60 000 krooni ning osalesid kampaanias ka toodetega,“ lausus Iivi Saar.

Kampaania „Koos on kergem!“ toimus 26. novembrist 2009 kuni 7. jaanuarini k.a üle Eesti 34 Selveris. Kampaania perioodil Selver annetab igalt ostult, mis sooritatakse ükskõik missuguses Selveri kaupluses, 10 senti heategevuseks. Kampaania ajal on kõikides Selverites kassades ja fuajeedes korjanduskastid ning kassade juures müügil heategevusðokolaadid hinnaga 15 krooni tükk. 

Ka Swedbank andis oma panuse annetusaktsioonidesse. Swedbanki kliendid annetasid aasta lõpus läbi annetuskeskkonna viiendiku võrra enam kui aasta tagasi. Üle 900 inimese andis heategevusse kokku 202 351  krooni, millele pank lisas omalt poolt veel üks miljon krooni.

Swedbanki ühiskondliku vastutuse valdkonnajuhi Maris Ojamuru sõnul võib nüüdseks poolteist aastat eksisteerinud annetuskeskkonna laekumisi analüüsides teha esimesi kokkuvõtteid. „Võrreldes 2008. aastaga on kasvanud keskmise annetuse summa – kui aastal 2008 oli selle suuruseks 129 krooni, siis 2009. aastal oli ühekordse annetuse keskmine summa juba 164 krooni," rääkis Ojamuru, lisades, et inimesed mõistavad üha enam, et annetamine ei käi käsikäes ainult jõuludega, vaid on täiesti tavapärane tegevus ka muudel aegadel.

Eelmise aasta viimase kuu annetajate arv ja annetuste maht kasvas viiekordselt, küündides 214 kroonini ühe inimese kohta. Aasta tagasi oli vastav annetuse suurus 178 krooni. Keskmiseks püsiannetuse summaks kujunes aga 76 krooni.

Eelistatumad on just keskkonna ja laste muredega tegelevad organisatsioonid, näiteks pea 70% annetajatest toetas hädas olevaid loomi ja laste probleemidega seotud teemasid. Laste tervishoiu toetuseks tehtud annetused paistavad silma ka suurema keskmise annetuse poolest.

Eelmise aasta lõpus lisandus Swedbanki annetuskeskkonda täiesti uus valdkond – perekond ja toimetulek. Sinna alla on koondunud organisatsioonid, kes tegelevad raskusesse sattunud perekondadega. Veel on annetuskeskkonnas organisatsioonid sellistest valdkondadest nagu keskkonnakaitse, rahvatervis ning lapsed ja noored.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Statistika

Teabevara