Jalatsipoed eksitavad ostjat

Tarbijakaitseameti jaanuarikuine kontroll tuvastas kaheksa jalatsikauplust, kus ostutšekile oli lisatud tarbijat eksitav teave, et kauplus ei vastuta jalatsite iludetailide kadumise ja purunemise eest.

Viimasel ajal on tarbijad pöördunud ameti poole seoses sellega, et kauplejad on piiranud iludetailidele kaebuste esitamise võimalust, teatas tarbijakaitseamet oma kodulehel.

Amet kontrollis 14 jalatsikaupluses ostutšeki vastavust kehtestatud nõuetega ning leidis, et kaheksa kauplust eksitas tarbijat. Näiteks võib tšekilt leida märkeid, et kauplus ei vastuta aksessuaaride ning jalatsite iludetailide kadumise/purunemise eest pärast ostu sooritamist. Samuti kirjutati seal, et kaunistuste (kivid ja muu) eemaldumine ei kuulu tootmisvigade liiki ning kaunistustele, vahetusdetailidele, sisetaldadele ja nende värvi andvusele, kontsaplekkidele ja lukkudele pretensioone vastu ei võeta.

Tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste kinnitas, et ettevõtjate omavoli seaduste kitsendamisel on lubamatu. "Tarbijatel on oluline teada, et pretensiooni esitamise õigus kehtib ka toodetel olevatele detailidele, mistõttu on eelnevalt näiteks toodud informatsioon väär," rääkis ta.

Eksitavat infot levitanud kauplejatele saadeti välja sellekohased märgukirjad. Kõik kauplejad on lubanud eksitava teabe kassatšekkidelt eemaldada. Järelkontrolli tulemusel on selgunud, et viies kaupluse kassatšekilt on teave eemaldatud, kolme kaupluse puhul on järelkontrolli vajadus, teatas amet.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara