Euronicsi ja Plussmiinuse kaupluste müük on langenud 10%

Sandman Grupi tegevjuht Martin Pedai ütles jaekaubandusstatistikat kommenteerides, et Euronicsi ja Plussmiinuse kaupluste poolelt on ligikaudu 10%line müügilangus täiesti reaalne number.

„Kuu algus oli päris paljulubav, aga kuu teises pooles valitsenud suur külmalaine muutis nii mõnegi inimese liikumis- ja ostuplaane. Kaupluste külastatavus langes talvekülmade saabudes tunduvalt,“ lisas Pedai.

Sandman Grupi juhi sõnul on 2010. aasta üheks märksõnaks DIGI TV ja sellest tulenevalt oli kõige aktiivsem kaubagrupp telerid ja digiboxid. „Veebruaris toimunud Olümpiamängud motiveerisid paljusid inimesi oma teletehnikat uuendama,“ selgitas Pedai märkides samas, et jaekaubanduse poolelt on selgelt näha, et emotsioonioste on jäänud vähemaks.

„Inimesed ostavad valdavalt väga praktilisi tooteid. Samuti on tehtud palju rohkem eeltööd ning hinnaargument jääb ostu tegemisel ikkagi määravaks,“ sõnas Pedai.

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara