Euronicsi ja Plussmiinuse kaupluste müük on langenud 10%

Sandman Grupi tegevjuht Martin Pedai ütles jaekaubandusstatistikat kommenteerides, et Euronicsi ja Plussmiinuse kaupluste poolelt on ligikaudu 10%line müügilangus täiesti reaalne number.

„Kuu algus oli päris paljulubav, aga kuu teises pooles valitsenud suur külmalaine muutis nii mõnegi inimese liikumis- ja ostuplaane. Kaupluste külastatavus langes talvekülmade saabudes tunduvalt,“ lisas Pedai.

Sandman Grupi juhi sõnul on 2010. aasta üheks märksõnaks DIGI TV ja sellest tulenevalt oli kõige aktiivsem kaubagrupp telerid ja digiboxid. „Veebruaris toimunud Olümpiamängud motiveerisid paljusid inimesi oma teletehnikat uuendama,“ selgitas Pedai märkides samas, et jaekaubanduse poolelt on selgelt näha, et emotsioonioste on jäänud vähemaks.

„Inimesed ostavad valdavalt väga praktilisi tooteid. Samuti on tehtud palju rohkem eeltööd ning hinnaargument jääb ostu tegemisel ikkagi määravaks,“ sõnas Pedai.

 

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara