Autor: Kaubandus.ee • 2. märts 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Euronicsi ja Plussmiinuse kaupluste müük on langenud 10%

Sandman Grupi tegevjuht Martin Pedai ütles jaekaubandusstatistikat kommenteerides, et Euronicsi ja Plussmiinuse kaupluste poolelt on ligikaudu 10%line müügilangus täiesti reaalne number.

„Kuu algus oli päris paljulubav, aga kuu teises pooles valitsenud suur külmalaine muutis nii mõnegi inimese liikumis- ja ostuplaane. Kaupluste külastatavus langes talvekülmade saabudes tunduvalt,“ lisas Pedai.

Sandman Grupi juhi sõnul on 2010. aasta üheks märksõnaks DIGI TV ja sellest tulenevalt oli kõige aktiivsem kaubagrupp telerid ja digiboxid. „Veebruaris toimunud Olümpiamängud motiveerisid paljusid inimesi oma teletehnikat uuendama,“ selgitas Pedai märkides samas, et jaekaubanduse poolelt on selgelt näha, et emotsioonioste on jäänud vähemaks.

„Inimesed ostavad valdavalt väga praktilisi tooteid. Samuti on tehtud palju rohkem eeltööd ning hinnaargument jääb ostu tegemisel ikkagi määravaks,“ sõnas Pedai.

 

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757