Kampaania lennutas Maxima müüginumbrid üles

Vabariigi sünnipäeval kõigile tööstuskaupadele 30%list hinnaalandust teinud Maxima müük tõusis mullusega võrreldes 20%, ületades kaupluseketi enda ootusi aga koguni 44%.

Maximas oli 23. veebruaril 20% suurem käive kui mullu. Selle põhjus oli, et algas kampaania klientide lemmiktoitudega, millele lisandus Tallinnas ja selle lähiümbruses 30%line tööstuskaupade ning lillede soodusmüük, rääkis avalike suhete juht Erkki Erilaid Äripäevale. "Et müük ületas plaani 44%, oli meile aga üllatus," lisas ta.

Erilaid oletas, et ilmselt oli müügi kasv seotud nädalapäevaga, sest 23. veebruar langes tänavu teisipäevale, kuid teisipäeviti algavad Maximas iganädalased kampaaniad.

2000 kaupluseketi püsiklienti valis iseseisvuspäeva peolaua lemmikroaks seaprae, mille kõrval soovisid ostjad enim nautida ka vürtsikilu, kartulisalatit, heeringat, suitsuforelli, valget viina, viinamarju, hapukoorekooki, Kalevi pralineekompvekke ja kohvi. Just neid tooteid Maxima kogu nädala soodsa  hinnaga pakkuski.

Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Evelin Mägioja sõnul sarnaneb vabariigi aastapäeva eelne Rimi müük tavalisele reedese päeva müügile.

Teiste kaubanduskettide kõrval tunnetas Rimi mullu omal nahal jõulupühade aegse müügi langust. "Kindlasti oli üheks põhjuseks, et detsembris 2009 langesid statistikaameti andmetel toidukaupade jaehinnad keskmiselt 5,1% võrra võrreldes 2008 aasta detsembriga," selgitas Mägioja.

"Kaupade odavnemist, odavama hinnaklassi toodete ja kampaaniapakkumiste eelistamist näeme ka Rimi ja Säästumarketi kauplustes. Kindlasti lisandub siia juurde ka tarbijate varasest väiksem kindlustunne tuleviku ees, inimesed üritavad varasemast rohkem raha kokku hoida ja säästa," lisas Mägioja.

Uuringufirma AC Nielseni andmetel langes ketikaubanduse kogumüük rahalises arvestuses märgatavalt. Samas ütles 69% küsitletud inimestest, et nad kulutasid jõulupühade aegu vähem kui aasta tagasi. Tubakamüügi kasvu ja alkoholi alla keskmise languse taga olid suuresti aktsiiside tõttu kasvanud hinnad.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara