Rimi kampaaniamüük algas 10% hoogsamalt kui sügisel

3.  märtsil alanud Rimi kaupluste allahindluskampaania Tudish Piip esimese nädala müük olid enam kui 10% suurem kui sügisel sama kampaania ajal, teatas kaubanduskett.

Rimi hinnangul on see selge märk jätkuvast soodusmüükide populaarsusest.

Rimi Eesti Foodi turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja kommenteeris, et müügikampaania algusega võib igati rahule jääda. „Jaekaubandus on küll jätkuvas langustrendis, kuid nagu näitavad viimaste kuude tulemused, on mahajäämus eelmisest aastast hakanud järk-järgult vähenema.“

Mägioja märkis, et tarbija käitumist iseloomustab jätkuvalt kampaaniapakkumiste  ja odavama hinnaklassiga toodete eelistamine ning seetõttu on allahindluskampaaniate korraldamiseks endiselt soodne aeg.

Mägioja sõnul hindas Rimi praeguse kampaania käigus 1300 toodet keskmiselt alla 30% ulatuses, ent leidub ka tavahinnast enam kui poole soodsamaid pakkumisi. Lisaks toidu- ja tööstuskaubale on Rimi kampaania raames võimalik  osta soodsalt ka laeva- ja lennukipileteid ning puhkuse- ja spaapakette.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Statistika

Teabevara