Rimi kampaaniamüük algas 10% hoogsamalt kui sügisel

3.  märtsil alanud Rimi kaupluste allahindluskampaania Tudish Piip esimese nädala müük olid enam kui 10% suurem kui sügisel sama kampaania ajal, teatas kaubanduskett.

Rimi hinnangul on see selge märk jätkuvast soodusmüükide populaarsusest.

Rimi Eesti Foodi turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja kommenteeris, et müügikampaania algusega võib igati rahule jääda. „Jaekaubandus on küll jätkuvas langustrendis, kuid nagu näitavad viimaste kuude tulemused, on mahajäämus eelmisest aastast hakanud järk-järgult vähenema.“

Mägioja märkis, et tarbija käitumist iseloomustab jätkuvalt kampaaniapakkumiste  ja odavama hinnaklassiga toodete eelistamine ning seetõttu on allahindluskampaaniate korraldamiseks endiselt soodne aeg.

Mägioja sõnul hindas Rimi praeguse kampaania käigus 1300 toodet keskmiselt alla 30% ulatuses, ent leidub ka tavahinnast enam kui poole soodsamaid pakkumisi. Lisaks toidu- ja tööstuskaubale on Rimi kampaania raames võimalik  osta soodsalt ka laeva- ja lennukipileteid ning puhkuse- ja spaapakette.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara