Rimi hinnangul on see selge märk jätkuvast soodusmüükide populaarsusest.
Rimi Eesti Foodi turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja kommenteeris, et müügikampaania algusega võib igati rahule jääda. „Jaekaubandus on küll jätkuvas langustrendis, kuid nagu näitavad viimaste kuude tulemused, on mahajäämus eelmisest aastast hakanud järk-järgult vähenema.“
Mägioja märkis, et tarbija käitumist iseloomustab jätkuvalt kampaaniapakkumiste ja odavama hinnaklassiga toodete eelistamine ning seetõttu on allahindluskampaaniate korraldamiseks endiselt soodne aeg.
Mägioja sõnul hindas Rimi praeguse kampaania käigus 1300 toodet keskmiselt alla 30% ulatuses, ent leidub ka tavahinnast enam kui poole soodsamaid pakkumisi. Lisaks toidu- ja tööstuskaubale on Rimi kampaania raames võimalik osta soodsalt ka laeva- ja lennukipileteid ning puhkuse- ja spaapakette.