KUIDAS suurendada klientide lojaalsust?

Sinu klientide keeruline finantsseis või keerulisem aeg majanduses paneb nad ühe teenusepakkuja juurest teise juurde liikuma. Kuid kuidas teha nii, et lahkujaid oleks võimalikult vähe, ehk kuidas kasvatada oma klientide lojaalsust?

"Tänane klient on homse edu võti," võttis Elioni ärijuht Ragnar Everest kokku selle, miks Elioni jaoks on klientide lojaalsus oluline. Ja laias laastus kehtib sama tõdemus iga ettevõtte puhul.

Nüüd tuleb ise kliendi juurde minna

Estraveli lojaalsusprogrammide juht Kristi Juhandi ütles, et aeg, kus piisas kohapeal istumisest ja tellimuste vastuvõtmisest, on möödas ning nüüd tuleb olemasolevad ja potentsiaalsed kliendid üles leida ja motiveerida neid ostma.

Edasi saad artiklit lugeda SIIT. Selleks vajaliku päevapileti saad osta SIIT.

 


 

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara