Pagaritoodete hinnad langenud pea kolmandiku

Võrreldes 2008. aasta juulikuuga, kui hinnad olid tipus, on pagaritoodete hinnad langenud kauplustes 27%, teatas ASi Hallik pagaritööstuse juhataja Heiki Hallik.

"Langus on olnud tugev, tipust 27% ja ka tänavu teises kvartalis on oodata hindade jätkuvat kukkumist," märkis Hallik. "Tahaks siiski loota, et kolmandas kvartalis langus vähemalt pidurdub, sest tootjate kulutused kallinavate sisendite näol suurenevad. Kui palju suudetakse hindasid tõsta sõltub tootesegmendi konkurentsitasemest ja turuliidrite käitumisest," rääkis ta.

Halliku sõnul on kriis tootjate tooteportfelli sisu põhjalikult muutnud. Praegu ostetakse rohkem leiba ja saia, varasemast vähem aga kooke ja saiakesi. "Meie firma puhul näitab eksport kasvu ja see kompenseerib languse siseturul," selgitas ta. "Otsime pidevalt uusi võimalusi toodangu turustamiseks. Uusi projekte on meil praegu võimalik ellu viia omavahendite abil," märkis Hallik.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara