Kaubamärk Ivo Nikkolo – pooled poodidest piiri taga

Kolm aastat tagasi Ivo Nikkolo kaubamärgiga Leetu läinud Baltika on nüüdseks avanud Leedus-Lätis kokku viis Ivo Nikkolo kauplust, viimane neist avas uksed eelmisel nädalal.

Ivo Nikkolo brändijuhi Kaja Milderi kinnitusel on Ivo Nikkolo jätkuvalt Baltika brändiportfelli kasvav kontseptsioon. „Kaubamärgi uute poodide kiire käivitumine ja jätkuv müügikasv tõestavad, et tarbija huvi unikaalsete ning kvaliteetsete disainerrõivaste vastu on kõrge majanduslikult keerulisest olukorrast hoolimata,“ lausus Milder.

Täpselt täna kolm aastat tagasi avas Baltika AS Vilniuse kesklinna suurimal äritänaval Gediminase tänaval Ivo Nikkolo esinduskaupluse, mis oli kaubamärgi esimene kauplus väljaspool Eestit.

Hetkel tegutseb Ivo Nikkolo kaubamärgi all kümme kauplust, millest viis asub Eestis, kolm Leedus ja kaks Lätis. Brändi uusim pood avati naistepäeval Riia vanalinnas moele fokusseeritud Galerija Centrs keskuses.

„Lisaks oma brändi kauplustele on kaubamärk esindatud nn. multibränd kontseptsioonides Moskvas ja peatselt ka Ukrainas,“ täpsustas Milder ja lisas, et läbi hulgimüügipartnerite on väljund ka Venemaa ja Soome turule.

“Kui Baltika enam kui 3 aastat tagasi Ivo Nikkolo kaubamärgi omandas, siis oli see selge eesmärgiga laieneda väljapoole, sest Eesti turg on suhteliselt piiratud võimalustega,“ rääkis Milder. „Loogiline jätk oli laienemine nn. koduturgudele, milleks me Baltimaid peame. Huvi Ivo Nikkolo kollektsioonide vastu on Leedu ja Läti turul suur – meie lõunanaabrid oskavad hinnata Ivo Nikkolo omanäolist käekirja, hubast jaekeskkonda  ja personaalset teenindust.“   

Baltika ostis moedisainerilt Ivo Nikkololt temanimelise kaubamärgi ja firma OÜ Zik-Zak 18. septembril 2006. aastal.

Ivo Nikkolo kaubamärgi peadisainer on Eve Hanson, kes on ainsa moekunstnikuna kaks korda pälvinud Eesti olulisima moeauhinna, Kuldnõela.
Ivo Nikkolo jaemüük ulatus 2009. aastal 41,4 miljoni kroonini, kasvades eelmise aastaga võrreldes 6 protsenti.

Ivo Nikkolo kaubamärk moodustas Baltika Grupi eelmise aasta jaemüügist 5 protsenti. Montoni osa jaemüügist oli 53, Mosaicil 33 ning Baltmanil 7 protsenti. Ülejäänud 2 protsenti jaemüügist andsid multibrändi poed, kus müüakse koos mitme Baltika brändi kollektsioone.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara