Kauplustes kogub hoogu leivatoodete hinnaralli

Leiva- ja saiatootjad teevad suuremates jaekettides üksteise võidu hinnakampaaniaid, mis on tootjate tingitud jaekettide survest, kaupmeeste arvates on kampaaniate põhjuseks aga tihe konkurents tootjate vahel.

Fazer Eesti müügidirektor Kristjan Kongo ütles, et tingimused on karmistunud ja iga aasta ootab kaubandus hankijatelt paremaid tingimusi, vahendas "Aktuaalne kaamera".

Paar aastat tagasi teenisid tootja ja kauplustekett saia- ja leivatoodete müümisel kasumit sama palju. Nüüd aga on Kristjan Kongo sõnul olukord selline, et kauplus teenib nii nagu vanasti, aga tootja peab leppima palju võiksema kasumiga. Hinnatundlikumaks muutunud tarbija sellest hinnasõjast aga ainult võidab.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara