Autor: Kaubandus.ee • 25. märts 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kauplustes kogub hoogu leivatoodete hinnaralli

Leiva- ja saiatootjad teevad suuremates jaekettides üksteise võidu hinnakampaaniaid, mis on tootjate tingitud jaekettide survest, kaupmeeste arvates on kampaaniate põhjuseks aga tihe konkurents tootjate vahel.

Fazer Eesti müügidirektor Kristjan Kongo ütles, et tingimused on karmistunud ja iga aasta ootab kaubandus hankijatelt paremaid tingimusi, vahendas "Aktuaalne kaamera".

Paar aastat tagasi teenisid tootja ja kauplustekett saia- ja leivatoodete müümisel kasumit sama palju. Nüüd aga on Kristjan Kongo sõnul olukord selline, et kauplus teenib nii nagu vanasti, aga tootja peab leppima palju võiksema kasumiga. Hinnatundlikumaks muutunud tarbija sellest hinnasõjast aga ainult võidab.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757