Autor: Kaubandus.ee • 1. aprill 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

KUIDAS vältida veebipoest ostes pettusi?

Internetist ostes võib rahast ja kaubast ilma jääda nii oksjonil kui ka veebipoes. Mida teha, et seda ei juhtuks?

Riigiprokuratuuri ja politsei andmeil kontrollib ostja müüja tausta tavaliselt alles siis, kui raha on makstud, aga kauba kättesaamisel ilmnevad esimesed probleemid.

Virtuaalkekskonnas kelmuse ohvriks sattunu peaks sellest kohe teavitama portaali pidajat ning võimaluse korral märkima juhtunu ära ka müüja reitinguga. Müüja nn hindamist pakuvad suuremad veebipoed ning oksjonikeskkonnad. Hindamine võib tähendada nii tehingule viiepallisüsteemis hinnangu andmist kui ka pikemat kirjeldust sellest, mis sujus, mis mitte. See on tänuväärt materjal teistele võimalikele ohvritele.

Loe artikli täisversiooni SIIN.

Sisenemiseks vajaliku päevapileti saad osta SIIT.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757