Mis tagab uuele tootele edu?

Ehkki rusikareegleid on raske välja tuua, peavad ettevõtted uue toote edukuse üheks põhjuseks tasakaalu tarbijale juba tuttava ning uue vahel, kus kvaliteet vastaks toote hinnale.

Uute maitsete väljatöötamisel jälgib Kalev Chocolate Factory, et säilitataks tasakaal juba tuttava ja uuendusliku vahel, rääkis Äripäevale magusatootja turundusjuht Alice Kannel. Liiga trendikaid ja erilisi maitseid ei pruugi tarbijad tema sõnul omaks võtta, kuid liiga tavapärane ei tekita jälle huvi proovida.

Müügiedu sõltub praeguses majandusolukorras eelkõige tootest ja maitseelamusest, sh sellest, mis sihtrühmale on toode planeeritud, milline on kvaliteedi-hinna suhe, toote uudsus, innovaatilisus ja tarbimismugavus, avaldas edu saladusi Rakvere Lihakombinaadi turundusdirektor Liina Jaanson. Rakvere Lihakombinaadi kogemus näitab, et edulugu võib alata ka n-ö täiesti tühjalt kohalt.

Rahvusvahelise uuringufirma AC Nielseni hinnangul peaks uus toode olema turul läbilöömiseks oma omadustelt hea ja kvaliteetne, hästi kättesaadav ja nähtav. Hind peaks vastama toote väärtusele.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara