Saku loodab mahlaga energiajookide võidukäiku

Jõhvikamahla sisaldavat Battery energiajooki turustav Saku Õlletehas ennustab nii Ameerikas kui ka Euroopas suurt populaarsust võitnud ehtsat mahla sisaldavate energiajookide võidukäiku ka Eestis.

Saku Õlletehase müügidirektor Margus Kastein ütles pressiteate vahendusel, et eelmisel aastal esimesena Eestis turule toodud ehtsa apelsinimahla sisaldusega Battery eneregiajoogi võttis turg hästi vastu. Aastataguse ajaga võrreldes kasvas Battery energiajoogi turuosa Nielseni andmetel märtsi lõpuks 7,4 protsendini.

Battery tootejuht Evelin Pae sõnul ulatub energiajookide turumaht Eestis 4 miljoni liitrini aastas. "Võrreldes õlleturuga, mille maht oli mullu umbes 110 liitrit, on see väike number. Samas on energiajookide näol tegemist väga kiiresti kasvava turuga. See ei ole iseloomulik mitte ainult Eesti joogitööstusele, vaid energiajoogi müüginumbrite kiire kasv on omane kogu maailmale," kommenteeris Pae Äripäevale.

Pae märkis, et Eesti energiajoogi turg on väga omapärane. "Kui mujal maailmas valitsevad turgu tuntud rahvusvahelised ja tugeva tuntusega brändid, n-ö A-klassi brändid, siis Eestis on olukord vastupidine. Turuliidri positsiooni hoiavad tuntud rahvusvaheliste energiajookide ees kohalikud tootjad ning hinnalt soodsamad B-klassi brändid."

Soome päritolu Battery, mis on põhjanaabrite juures rahalises arvestuses turuliider, loodab lähiaastatel tõusta Eestis kolme enim müüdava energiajoogi hulka.

Battery Cranberry sisaldab 20% jõhvika- ja õunamahla ning tavalisele Batteryle iseloomulikke toimeaineid kofeiini, gauaraani, tauriini, maltodekstriini ja b-vitamiini. Batterys on kohviga võrreldes oluliselt enam kofeiini, koolajookidega võrreldes on seda aga vähemalt kaks korda enam.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara