Naisteorganisatsioon tegi tillikampaania

Kuna ajakirjandus võtab tõsiseid probleeme vähe omaks, siis otsustas Eesti ettevõtlike naiste assotsiatsioon juhtida meeste ja naiste vahelisele palgalõhele tähelepanu läbi humoorika kampaania „Tilliga ja tillita“.

Täna pakkusid paljud toitlustuskohad üle Eesti lõhesaiu, lõhepraade või muid lõhest valmistatud toite kahe erineva hinnaga. Roog, mille valmistamisel oli kasutatud tilli, maksis 30,3 protsenti rohkem, kui samasugune roog ilma tillita. Sõnademängu ja huumori abiga soovis EENA viidata sellele, et Eestis on samaväärse töö eest meeste ja naiste palkade vahel lõhe kuni 30,3 protsenti.

„Meie aktsioon hakkas silma,“ ütles EENA juhatuse liige ja kommunikatsioonijuht Lee Murrand. „Samal ajal käib ju ka võrdse palga kampaania riiklikul tasemel, kuid sellele on ajakirjandus vähem tähelepanu pööranud.“

Murrandi andmeil saatsid nad kirja ligi 300 toitlustusasutusele palvega aktsiooniga ühineda. „Me ei oska aktsiooniga liitunute arvu öelda, sest tagasiside puudub,“ lausus Murrand. „Kõikides toitlustuskohtades pole menüüs lõhetoite ja ilmselt mängis rolli ka sisemine hoiak, et kas ma seda hinnavahet rõhutan või mitte. Samas üks toitlustusasutus vastas meie kirjale, et nemad kampaaniaga ei ühine, sest nende firmas meeste ja naiste palgavahesid pole.“

Murrandi kinnitusel pani ta mitmes Tallinna toitlustuskohas tähele, et otse loomulikult on kliendid kokkuhoidlikud ning eelistavad odavamat ehk ilma tillita rooga. „Ka ma ise, sest kui ma täna Baieri Keldris lõunatamas käisin ja mulle pakuti 150 kroonist lõhepraadi tilliga ja täpselt samasugust ilma tillita, siis muidugi tellisin ma 104 krooni ja 55 senti maksva prae,“ rääkis Murrand.

Täna, 15. aprillil tähistati Euroopas võrdse palga päeva ja umbes 20 riigis viidi sel puhul läbi erinevaid aktsioone.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara