Lihavainen: klient tahab Eesti toitu, meie raha teenida

Tänasel IV Toiduainetööstuse Aastakonverentsil tõdeti, et kuigi Eesti toit on oluline Eesti poodidele, on see eelkõige oluline tarbijale.

„Mitte, et minu soomlase mõistus ütleks, et Eesti tootja on tähtsam kui Poola või Leedu tootja, aga Eesti klient tahab Eesti toitu ja meie tahame raha teenida,“ võttis Prisma Peremarket AS tegevjuht Janne Lihavainen ausa ütlemisega arutluse Eesti toidu tähtsuse üle kokku. Ta lisas, et Prismale on Eesti toit sama tähtis kui tarbijale ning, et nende töö ongi uurida, mida klient osta tahab.

ETK juht Kati Kusmin lisas Rimi Eesti lihaga seonduvale juhtumile viidates, et see tuletas meelde kes või mis on äris tähis ning tekitas sellise ahhaa või üllatusmomendi, et eestlane ei olegi nii uimane midagi. „Kui ollakse mingi asja eest väljas suudetakse ka koonduda,“ lisas ta teema jätkuks.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara