Maailma kallim mark müüdud

Maailma kallim postmark, Rootsi 1855. aasta kollane kolme skillingilne, vahetas eile taas Šveitsis David Feldmani oksjonil omaniku, selgub oksjonipidaja koduleheküljelt.

1996. aastal müüdi maailma kallim postmark 2 875 000 šveitsi frangi eest. Margi ostja oli rahvusvaheline konsortsium, tehingu summat ei avalikustata. Enampakkumises osalesid neli ostjat.

Oksjonipidaja David Feldman kirjutas oksjonibrosüüris, et tegu on maailma kalleima esemega. Värvi vigatrükiga mark, mis kaalub 0,02675 grammi, vahetas 1996. aastal omaniku 2,3 miljoni dollari eest. Toona maksnuks kilo sellist marki 70 miljardit USA dollarit. Mark jäi ka seekord maailma kalleimaks.

„Konsortsiumi liikmed, kes margi ostsid, usuvad, et tegu on soliidse investeeringuga praegustel turbulentsetel aegadel,“ ütles David Feldman. „Konsortsium soovib hoida ostusumma salajas, kuid mul on natuke kahtlusi nii selle osas, et hind kui ka ostjad jäävad saladuseks.“

Selle margi ainueksemplari avastas markide müügist taskuraha saamise eesmärgil pere kirjavahetust üle vaadanud 1885. aastal 14aastane Rootsi koolipoiss Georg Bachman. Ta viis selle kohaliku margikaupmehe  juurde, kes maksis margi eest seitse Rootsi krooni, mis oli tol ajal päris suur raha. 1890. aastal vaheas juba mark omaniku 300 Rootsi krooni eest. Mark on vahetanud korduvalt prominentseid omanike.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara